Hogyan ne kérjünk pénzt a kerítésre?
A NER komolyan azt várja: fizessen Európa 440 millió eurót az anno senki által nem elvárt, kizárólag belpolitikai haszonszerzésre felhúzott objektumukért.
A NER komolyan azt várja: fizessen Európa 440 millió eurót az anno senki által nem elvárt, kizárólag belpolitikai haszonszerzésre felhúzott objektumukért.
Túltolt körkörös védelem: az elmúlt évek konfliktus-krónikája, a teljesség igénye nélkül - idősoron is.
A Miniszterelnöki Kabinet 25 ezer forintot kér nyilvános adatokért.
„A rádió és a sajtó többet ér, mint a puska” – jelentette ki Orbán Viktor néhány napja Tusnádfürdőn. Ja nem ő, hanem Kádár János, 1957. november 21-én, az MSZMP Ideiglenes Intéző Bizottságának ülésén, hűen ahhoz, amit még az év januárjában mondott, hogy a párt központi lapja, a Népszabadság „rögtön a puskák után jön, és így is kell neki dolgoznia”.
Kökény-Szalai Vivien szerint nem teljesítenek politikai kéréseket.
Surján László cikke felületesen érintkezik a történelmi tényekkel és összefüggésekkel, hamis erkölcsi viszonyrendszert állít fel. Vitacikk.
A Magyar Nemzet értesülései nyomán úgy tűnik, a közpénzből fizetett gyűlöletkampány egyáltalán nem áll le.
Orbán szerint teljes győzelem a Soros-ellenes kampány.
Ami a sok évtizedes fenyegetettséget tekintve Izraelnek alapvető lét- és biztonsági kérdés, az Magyarországon nettó hazugság, hisztériakeltés.
A magyar eü-rendszert a beteg államosítás, a folyamatos hazudozás, a kádári hálapénz és saját Stockholm-szindrómánk tartja életben. Vélemény.
A kormány újabb plakátkampánya egyetlen személyre szűkíti az ellenségképet: Soros Györgyre. Az üzenet sokakban rossz emlékeket ébresztett, mint Heisler Andrástól megtudtuk: így érez a hazai zsidóság is.
Aki járja a magyar utcákat, annak nem lehet kérdéses: a Jobbik kormányellenes plakátjainak megrongálásában van rendszer. A rendőrség mégis rendre leveri a párt ez ügyben tett feljelentéseit. Más volt a hivatalos szervek ügybuzgalma és a fideszes politikusok véleménye, amikor a kormányzati plakátokat rongálták meg sorozatban.
Alig két éve indult el Habony–Ómolnár-féle kormányközeli bulvárlap, de az oldalt máris ellepték az állami hirdetések.
A Fideszben úgy érzik, az emberek aggódnak azért, mert Brüsszel elhibázott politikája veszélyezteti Magyarországot.
Miben különbözik a Habony-média munkája a tipikus Arthur Finkelstein-féle kampányoktól? Erről is szó van a HVG hetilap címlapsztorijában.
Az információkat úgy veszik át egymástól, hogy csak na!
Lemond a kormány? Lemond bárki? Apró különbségek a cseh és a magyar erkölcsi állapotok között.
A Fidesz témáit erőltetni kell, az ellenzékét viszont agyonhallgatni, a kínosakat és érdekteleneket pedig elengedni – így készítette fel a kampányüzemmódra Rogán Antal a kormánypárti képviselőket a visegrádi frakcióülésen. Ezen a héten láthattuk a stratégia alkalmazását: Orbán harcot hirdet a parlamentben, az ellenzék felvetéseit ignorálja, az olimpiát pedig ejti. Mostantól egy győzelem számít: a választási újrázás.
Kihívás elé állították a Fidesz kommunikációs szakembereit is a megváltozott médiafogyasztási szokások, tehát ami pár éve még egy független portál szétzúzásának jelszava volt, az ma húsbavágó kormányzati gond. Nincs jó módszer a választók megszólítására.
Legkésőbb márciusig, vagyis szűk két hónapon belül meg kell találnia a kormányzati kommunikációs stábnak azt az intézkedést és a hozzá kapcsolódó új hívószót, amelyre a 2018-as választási kampányát építheti a Fidesz – értesült a hvg.hu.